Ir al contenido principal

Oe Oe Oe.....




Millor quasi bé impossible. Més programació pròpia que ningú, fins i tot la totpoderosa Ràdio Sabadell no fa tantes hores com nosaltres. L'equip, perdó la gent, perdó el grup, perdó la família, perdó..... la realitat és que es fà difícil tribar el nom pertinent per definir el que som. Hi haurà justícia al respecte? Algún dia se’ns donarà un copet a l'esquena i ens ho diran que som "collonuts". Potser no cal, només que es tingui en compte a la gent, a les persones, a tot el que es fà a canvi de molt poca cosa. Tres dies de feina que s'han passat molt bé.

Comentarios

Anabel ha dicho que…
Família és un substantiu que m'agrada quan penso en vosaltres. Sempre està amb qui tens més relació,i sempre tens el parent llunyà el qual te n'alegres de veure de tant en tant. I al cap i a la fi, com la de veritat, tampoc ens hem triat, hem anat fent selecció natural :D
I per a molts, és com una segona llar, encara que cada cop hi passem menys temps.
El copet no està malament, però jo prefereixo veure com som quan ens proposem quelcom: tots a una, com els de Fuenteovejuna.

Petonets!!
Víctor Guerrero ha dicho que…
Radio Barberà es la ostia y punto.
Serxaina ha dicho que…
Ei!

Si no ets a dins no pots arribar a fer-te a la idea del que és. Per més que t'ho expliquin ho has de viure ;)

Una canya de debó, per això alguns hi estem tan enganxats!:D
N. ha dicho que…
y pensar que acabo de descubrir esto... :P